Nový měsíc - recenze

28. února 2013 v 19:26 | Lucinda |  Recenze
Statisíce čtenářů na celém světě uchvátil bestseller Stephenie Meyerové Stmívání. V pokračování nazvaném Nový měsíc autorka dodává další neodolatelnou kombinaci milostného příběhu a napětí s fantastickou zápletkou. Tato vášnivá, strhující a hluboce dojemná upírská milostná sága míří k literární nesmrtelnosti.
Pro Bellu Swanovou je jedna věc důležitější než sám život: Edward Cullen. Ale zamilovat se do upíra je daleko nebezpečnější, než si Bella dovede vůbec představit. Zejména když se seznámí s rodinou, jejíž příslušníci se mohou změnit ve vlkodlaky, nesmiřitelné zabijáky upírů. Edward a Bella si uvědomují, že jejich vztah ohrožuje vše, co je jim drahé a že jejich potíže vlastně teprve začínají…
Nakladatelství:Egmont
Počet stránek:464

Už anotace vypadá líp než u prvního dílu Stmívání.Už jsem minulou recenzi říkala,že mohlo být Stmívání lepší atd.Nového měsíce jsem se upřímně bála,ale když jsem v knihkupectví viděla tu obálku a přečetla jsem si anotaci,tak jsem prostě neodolala.A nelituju toho.Nový měsíc je na 100% lepší než první díl Stmívání.Jsou tam líp vyjádřeny pocity Belly.I když nějaké nedostatky tato knížka má,tak se mi opravdu líbí víc než Stmívání.
Začátek se autorce nesmírně povedl.Byl skvělý.Belly mi bylo moc líto a nevěřila jsem jak ten čas utíkal.Jsem taky ráda a překvapená,že se v knížce objevilo plno nových postav,které jsem si moc oblíbila.Jsou pro mně lepší než Cullenovi a to je už co říct :D.Je to napsané,tak že jsem se nemohla od knížky odtrhnout.Což mě celkem překvapilo.Knížka se čte celkem rychle.Má celkem dlouhé kapitoly.Ale nějak přeskakuji to nejdůležitější a to je,co se mi na knížce nelíbilo.Tak není toho nějak moc,vlastně je to jenom jedna věc.A to jsou opět ty romantické scény nebo chvíle.Prostě jsem je opět jenom přečetla,nevnímala jsem je.Nepředstavovala jsem si je.Což mě celkem mrzí.Ale musím uznat,že celkově mě knížka překvapila,protože jsem čekala že bude skoro stejná jako první díl Stmívání možná že i horší.Ale ona nebyla stejná ani horší,byla mnohem lepší.
Pochopila jsem Edwarda o něco víc než v prvním díle,ale není to můj oblíbenec.Mám radši Jacoba.Ale Edward není špatný jenom ho nemám zas tak ráda.Není se čemu divit,protože ho nemám ráda ani ve filmu.Možná,že je to kvůli tomu,že počkat počkat ono to je vlastně určitě kvůli tomu,že nemám ráda herce co hraje Edwarda ve filmu.V prvním a druhém díle ho celkem mám ráda,ale v těch ostatních už moc ne.Nejvíc se mi z rodiny Cullenů libila Alice.Byla taková roztomilá.
A málem bych zapomněla říct co se mi na knížce hodně líbilo.To jak se chovala Bella.Ona totiž osobě pochybovala,hodně.Nemyslím tím,že o sobě třikrát pohybuje a pak je zase všechno normální.Bella taková nebyla,ona o sobě pochybovala,to se mi líbilo.

Obálka:
Obálka se mi zdála,horší než Stmívání.Ano,líbila se mi,ale víc se mi líbilo Stmívání.No,nedávala mi nějak smysl,ale po přečtení knížky mi dávala větší smysl.Bella pozoruje jak Jacob vyje na měsíc.To mě uchvátilo.Už ten nápad.Americká obálka je jiná a tahleta je na 100% lepší.Jak říkám,už ten nápad.

Hodnocení:
Celkově se mi knížka moc líbíla.Abych řekla pravdu líbila se mi víc než většina knížek,které jsem kdysi četla.Je taková jakoby seznamovací.Seznámíme se s několika novými postavami,které nás budou doprovázet až do posledního dílu.Takže je celkem důležité si knížku přečíst.
Dávám jí 7/10 hvězdiček.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.